Wednesday, January 18, 2012

MAINAN UNTUK AMSYAR DAH SAMPAI


Assalamualaikum semua 
hari ni mulakan kerja dengan lafas bismillah dan ceria serta senyuman yg 
menawan chewah...no gosip2 ok he..he..
ok hr ni aku nak cerita pasal anak bujang aku ni he.he..mmg skrg aku tgh excited 
untuk beli baju and mainan untuk Amsyar sampai tak de perasaan pun untuk diri sendiri kih..kih..
ni aku first time beli barang on9..tak pernah pun beli sblm ni. ok aku slalu la
sergah blog babyshop ni sbb byk brg2 baby kat situ..itu pun aku dapat dr blog mama zie.
sgt cepat la jg prosesnya aku order hari selasa smlm dah sampai..
k layan pic ini yer..aku mls amik pic yg sebenar ni aku copy kat baby shop jer
sama aje he..he...layaannzzz....

Musical Inchworm Lamaze RM25.00

Lamaze Wrist Rattles RM8.00/psc
aku beli sepasang harganya RM15

Gap Baby Tigh RM8.00/psc




2 comments:

ziemie said...

mmg dh ada anak ni.. barang sndri dah letak ke tepi..:D sy memang sgt suka beli barang online.. :) pasni leh sharing2 lagi..:)

Suzie Shazana said...

tu la rasanya anak kita lg utama dr kita punya he..he..ok t leh sy join lg he...he..sy tak pernah beli pun br ni try beli yg on9 rasanya lg murah dr kat luar... :-)