Tuesday, November 9, 2010

~dEmAm~

aku di serang demam plak baru2 ni...mungkin keadaan sekeliling yg membuatkan aku tdk sihat..hari tu masa balik kampung aku kene ujan tp tak de la rasa pe2 plak..pastu aku mkn ice cream jagung 1 bekas tu..mak aku yg beli ms sblm aku blk tu...so aku tgk ice cream tu mcm tak luak jer aku pun bantai la kasi habis he..he...nak di jdkan cerita plak aku tak minum langsung air masak..g kenduri plak minum ais..hari sabtu tu aku dah terasa bahangnya..mulut aku plak kene ulser..tp aku relex lg wat tak de pe2 he..he..aku bantai plak tido lewat mlm hari tu...last2 ms nak blk kl dlm kete aku dah rasa sakit sendi esoknya teus tak leh bangun...pastu yg gerunya plak tiba tekak sakit dan berdarah..terus g clinic..doktor ckp sbb panas dia bg aku 6 jenis ubat yg semuanya aku kena telan..huh!!!!

ubat ni plak ada yg kene isap..lg la aku tak leh trima..aku mmg
tak suka mkn ubat sbb bl mkn ubat t slera aku hilang
nak mkn pun tak lalu lg2 bila aku muntah...

alhamdulillah la sket skrg ni..dah tak panas badan tp aku still mandi air panas lg he..he..
cuma tekak aku je rasa sakit lg...tp aku bantai je mkn skrg ni..cuma klu pedas2 tu aku kurang
la sket...




ice cream jagung yg sangat sedap....

semoga aku sembuh dari penyakit ini dengan secepat mungkin..amin...

No comments: