Sunday, January 16, 2011

~Suamiku Oh Suamiku...~

Semakin hari semakin sayang aku padanya..dia yg aku maksudkan adalah tak lain tak bukan
suami ku..En Zaini @ Abg Ajai @ Jejai (gelaran yg diberi oleh dak2 ofic aku)...
dia sgt la kuat makan skrg ni...kdg2 tu sampai aku pun kalah...he..he..
tak dpt aku nak kawal nafsu selera makan dia..katanya abg ni dah boroi ke yang..
tak pe bang abg tak akn boroi klu ayg yg jaga...ha..ha...(waktu aku taip warkah ni, suamiku ada di sisi tgh main PS2 tp skejap2 menjeling2..)

so sekarang kat umah aku ni sentiasa ada stok makanan berat @ pun ringan..segala jenis keropok ada kat umah aku ni..bukan tu sahaja...biskut pun bermacam2 ada...klu budak2 dtg umah aku ni mmg diorang akn gumbira la sbbnya ada jajan kat umah aku ni..tp klu lalan ada mmg habis dia bantai semua...adik aku yg sorang tu mmg kuat mkn..pantang nampak...he..he...

actuly..aku nak cerita ttg kejutan suami aku mlm td he..he..masa dia kuar umah dia ckp nak g cuci kete..so aku tak perlu la ikut..duk umah jer..ok la..aku pun mls nak kuar...tup..tup....sebelum balik dia kol ckp beli hpon br ni..aku ckp la..erm...abg tipu...klu sampai umah takde siapa la..tido luar(dgn nada gurau)...he..he..bila dia dah sampai umah aku wat tak tau je la...aku terus siapkan air milo dia (mmg rutin harian suami aku klu tgk tv mesti ada air milo gan jajan@biskut)...

aku pun gan muka slumber jer la...(tp dlm hati tertanya2 jg he..he..)..."ayang sini jap,cuba amikkan kotak biru tu" aku pun tanpa berlengah g la amik dan belum sampai kat tgn suamiku...aku tersenyum lebar..he..he..terharu sebenarnya...tq sayang..mmmuahhhhh...sbb bagi hadiah tu...haritu aku cuma ckp fon sony tu dah rosak..fon lg 1 tu pun dah ting tong...rasa nak beli fon br tp tak tau lg nak yg mn 1...tup..tup...dia dah belikan yg baru he,..he...

ayang sayang abang...
ayang akan hargai semua ini...
semoga ada khabar berita gembira selepas ini.....insyaallah...amin....
mmmuaaah...

2 comments:

qaseh johanna said...

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/01/ga-umar-yg-cute-picture-aku-cute-kau.html

miss raihan said...

http://raihan-lifeisawonder.blogspot.com/2011/01/ga-umar-yg-cute-picture-aku-cute-kau.html