Saturday, October 30, 2010

ABOUT MY WEDDING..PART 1

...hari ni dah 31.10.10...dan esok dah 1.11.10....dan seterusnya...sampai la 27.11.10....tgl lagi 3 minggu 6 hari je lg...rasa mcm masa tu lmbat sgt....he..he...setiap hari aku menghitung hari demi hari untuk melangkah ke alam baru..chewah...erm tentang persipaan tu so far so good la...segala2nya berjalan lancar...cuma dr segi baju pengantin jer..aku ni agak cerewet sket kot..klu blh aku nak pki test bj 2,3 kali lengkap gan serba serbi...baru aku berpuas hati..aku rasa dah pening mak andam tu..apa yg dia syorkan semua aku bantah he..he...

tentang bilik gan makan beradap semua aku serahkan pd yg pakar klu ckp bnyak pun bkn mereka nak dgr pun almaklumlah aku ni pandai memerintah je tp buatnye tak tau biar la mak gan angah dah yg buat sbb mereka tukang jahit yg pakar kat selncar tu he..he...janji bilik aku tu sedap mata memandang dan selesa untuk ehem..ehem..he..he...erm...skrg ni mak aku gah bz jahit langsir utk bilik aku tu..tentang cadar plak very nice merah menyala tu..sponser by my mum..tentang bilik ni aku tak masuk campur pun biar la mereka yg uruskan..

cameraman plak aku amik gan abg fadhil..abg sepupu aku...2-2 belah ktorg booking gan dia senang sket...tak payah pening2...harap apa yg diinginkan menjadi...amin...tentang gift and bunga telur plak..aku buat yg simple2 je...tp menarik he..he...

and lastly about my hantaran...agak pening la jg masa nak buat tempahan ni...sbb tak tau nak buat bentuk mcm mn..erm..aku wat yg simple jer..menggunakan bunga rose merah.and raga besi..aku wat kat cni2 jer...harap2 apa yg aku nak menjadi la...



semoga majlis aku ni berjalan dengan lancar amin.....

6 comments:

raihan said...

aite suzie..sengal gaban le ko nie..orang xley blah ngan ayat ko ni =P :
janji bilik aku tu sedap mata memandang dan selesa untuk ehem..ehem..he..he...erm...
klakar la ko nie...
~ahakz...
aite,jaga kesihatan n minda..
semoga suma bejalan lancar ye..ameen..

suzie shazana said...

he..he...tergatal sket nak tulis mcm tu kih..kih..

qaseh johanna said...

sz..ni mmg dh gtal sgt2...jerawat nafsu pon dh kuar...die pndai amek cadar merh...klu ehem2..xnmpak..hehehe

exyanne said...

oi Mie.. tapis la sikit.. ni budak underage pun baca wei.. hahaha..

qaseh johanna said...

bkn aku la..sz yg mula dlu taw..aku x bersalah...huhuhu

fazrul arzahan said...

xda aturan