Tuesday, January 17, 2012

Amsyar Dah Pandai Meniarap


Assalamualaikum semua kawan-kawan blogger sekalian..dah lama aku tak berbicara di sini..he..he..ok hari ni aku nak cite pasal putera kesygan kami..Amsyar sekarang dah 3 bilan 3 minggu..next week 22/2 genap Amsyar 4bln..pastu tak lama lg dah blh makan hurey...mama dia yg suka sbb blh bg mkn mcm2 he..he..

Amsyar sekarang ni br masuk 3 bulan dah pandai meniarap..syukur alhamdulllah cepat betul anak mama ni..dan skrg makin aktif. suka main air liur pastu sembur-sembur he..he..so sweet le :-) ok jom layan pic ni 




Mula-mula guling-guling kat tilam

Kemudina jeng-jeng Amsyar berjaya meniarapkan dirinya

Pastu dah pandai angkat kepala he..he..last2 menangis mintak angkat




3 comments:

cIKhA said...

hikhikhik wah seronok betul dpt tgk perkembangan ank ek

ziemie said...

sama cm anak saya..:) dia pun baru leh meniarap..bila tangan dia tersangkut.. mula ler nangis.. :)

suzie shazana said...

k.wan: ha ha mmg seronok and best he..he...

mama zie:he..he..tu la dah pandai meniarap pastu dah tak pandai nak golekkan badan balik jd menelentang he..he..pastu nangis le jwbnya