Monday, January 30, 2012

Amsyar Nak Dapat Adik


Assalamualaikum Warga Muka Blogger Sekalian

Semakin hari semakin besar anak bujang aku ni Danial Amsya.pejam celik pejam celik dah pun 4 bulan so dah mcm2 perubahan yg berlaku..skrg dia dah pandai meniarap pastu dah pandai bergolek2..bila tak blh menelentang nangis..bila bg susu lambat nangis bukan main kuat lg mcm kene cubit sampai terkejut nenek gan makcik2 dia ms dtg hr tu he..he..pastu dah pandai nak pgg botol susu sendiri..main air liur pun dah pandai sampai menyembur2..he..he...bl dia gelak aku suka sgt..suka tgk dia main...dia suka klu org yg layan tu pompuan yg cun cantik bkn main lg...he..he..

Gaya ibu mengandung he..he...

erm..aku nak citer kalau la Amsyar dapat adik mcm mn la tentu kasih syg kat dia berkurangan,aku klu prgnant mabuk teruk silap Amsya hantar kampung duk gan nenek dia he..he.. sbnrnya aku tak MENGANDUNG ok ... ko gilak nak suh mak ngandung lg..Amsya kecik lg..first aku tanya mak aku, aku ni mengandung ke sbb tak dtg tut...tut... mak aku punya la membebel hr tu ms balik Perak mak aku bkn main marah lg sbb aku asyik mkn asam aje he..he.. Alhamdulillah rezeki itu bukan milik aku lg :-) Amsya masih perlukan kasih syg dan perhatian aku yg sepenuhnya.. aku cuma mengalami sintem untuk dtg bulan jer bkn prgnant ala mcm cite Ombak Rindu tu..mula2 masa aku mengalami sintem2 ni husband aku bkn main seronok lg igt aku ni prgnt kot..dia ckp gilz la plak he...he..sabar abang..he..he..

ok layan pic Amsyar yg semakin aktif ni he..he..

merenung jauh

seronok dapat mainan baru he..he..

tgh posing baik punya lepas kekenyanggan

tak de mood nak g clinik

3 comments:

fazrulnoor said...

hahahahahahahha..gelak besar aku tgk gambar ko preg

suzie shazana said...

cumey kan ha..ha...

qaseh johanna said...

poyo la ko...skali ada..br ko taw..sz..klu ada, nnt amsyar kasi aku..senang jaga..sbb dh besa..hehehe