Wednesday, May 30, 2012

MAMA PAPA RINDU SANGAT KAT AMSYAR


tgh tunggu papa..nak g antar umah cik nor

kat kedai mkn..dah blh duduk kat kerusi so
blh la mama nak pelahap..he he

tgh nyusu dlm kereta

gaya Amsyar susu sambil angkat kaki

tertido dlm pelukan mama he he..ala-ala tayang mama

masa demam..mood tak ok

main kaki dlm buai

cari-cari tengok Amsyar bawah meja makan dah...

nak mandi sempat lagi posing he he

tengah main gan papa

cak..cak...ngeeeeee


rindunya la kat baby ni...mama gan papa sunyi tau Amsyar tak de
tak de sape nak kemaskan umah..tolong mama masak kat dapur..
langgar pintu bilik kuat-kuat....
Amsyar ...Amsyar...nenek nangis bl ckp nak amik Amsyar esok kih kih...
cucu kesayangan atuk dan nenek...esok mama gan papa nak g honeymoon
Amsyar duk elok-elok ye gan atuk nenek..jgn nakal-nakal ye sayang mmmmuuuahahahhhh

2 comments:

fifa said...

Suzieee bawa amsyar g hoenymoon!!jgnla tnggal dia..hehe..da debab da bdk ni..da merangakak laju la tu ye?lama x jmpe dia

suzie shazana said...

hehe tak bawak Amsyar pun g jalan..kesian kat dia sbb jln jauh nti dia letih..haritu kami gi jln dr mlm jumaat pj ke kb,kb ke terenggani,terenganu ke kuantan, kuantan ke segamat..sampai umah mak kul 2 pagi..sgt letih..hehe