Sunday, April 15, 2012

Amsyar VS Frog


Bersama si bujang saya di hujung minggu
minggu ni kami tak kemana pun memandangkan aku yang semakin bz dan sgt la bz...
untuk buat kerja rumah yg bertimbun-timbun
dan kemas barang sket-sket sebab mau pindah dah he he...

ok layaannnzzzzz si bujang saya ni menganiaya En Katak
sejak kecil sampai ke hari ni aku sering kali kenalkan
dunia anak aku ni dengan spesis ini..sebabnya aku sejak dulu
dan azali memang meminati warna hijau..
so bila dah suka warna ijau tu serba serbi yg warna hijau i suka la...
kelasssss kau Jah kih...kih...



baru lepas bangun tido..nak peluk mama punya frog
(ni hadiah beday papa Amsyar utk mama, time tu Amsyar tak ada lg kih kih)

yeahhhh sy dah jumpa kamu En Katak
(Amsyar cover sket air liur meleleh tu..ish..ish..apa la hero mama ni )

Ooooo apa pandang-pandang...nak lawan ker ha!

Yeaaaahhhhh saya belasah kamu wahai En Katak


i kill you...dusssshhhhhh!!!!!

Tarik kaki kamu En Katak..biar tak boleh lompat kih..kih...

Hellooo... hidup lg tak En. Katak ni..kita picit perut dia nak tau dia  idup lg ke tak
ha ha...



*begitu la Al Kisahnya..saya teruja dan suka bermain dengan katak..melatih anak biar dari kecil lagi
so apabila dia dah jumpa yang betul punya..dia dah tak takut dah kih kih....

No comments: