Wednesday, April 18, 2012

Bekal

BEKAL


korang tau tak apa itu bekal he he..bekal itu adalah makanan yang disimpan dalam
bekas tupperware pastu dibawa pergi kemana-mana contohnya macam bawak
pergi opis ke sekolah ker berkelah ker and whatever jer la he..he...

sekarang ni aku dah ada kerajinan sket nak bawak bekal sebab pagi-pagi kene wat sarapan
untuk En Somi bukan apa aku malas nak dengar En Somi aku asyik memerli aku je..dia cakap
dulu isteri dia ni rajin jer slalu bekalkan dia..kadang-kadang tu siap masak banyak bagi kat
kawan-kawan opis he he...ye la dulu aku ada la kerajinan sket coz banyak masa
la ni aku sudah tidak berkeyakinan untuk lakukan seperti dulu sebab terkejar-kejar dengan
masa...

dulu-dulu masa aku sekolah hari-hari aku bawak bekal pergi sekolah..seronok sangat..masa aku kecik mak aku memang hari-hari masak.macam-macam mak aku masak nasi lemak la, mee goreng la, bihun goreng la, nasi goreng la....he he..

Macam Dalam Ni Bawak Roti Pun Ok..Boleh Jimat Seisi Keluarga He He