Tuesday, February 22, 2011

Teringin Nak Makan Cucur Udang Dengan Kuah Kacang

aku teringin sangat nak makan cucur udang gan kuah kacang
dah seluruh kampung taman medan aku cari tp tak jumpa...
klu ada pun cucur kucai bersoskan cili...
lambatnya la nak balik kampung ada lg 2 minggu ni..
aku nak suh mak buatkan mcm ni...




UDANG TU SEEKOR-SEEKOR LETAK ATAS TU
KUAH KACANG PLAK PEKAT...

aisey....bl la agaknya dpt mkn ni..
selagi blm balik kampung aku akn cuba sedaya upaya
cari cucur udang mcm ni...teringin bangat ni..he..he..
klu la aku ni blh masak dan makan apa yg aku masak
dah tentu aku buat sendiri..tp apa la daya..
ragam org prgnent ni mcm2...
bl sendiri masak...nak loya palk nak makan pandang pun tak bernafsu...
nak suh En. Suami masakkan..erm....
sekarang ni dia semakin bertambah2 malasnya...he..he..
agaknya kene tempias dr aku jg kot...

tak pe cuba bertahan...
hari ini ada pasar harap2 ada la..
klu tak de makan jer kuah kacang gan satey dulu...
t dah balik kampung br makan cucur udang....kasihan diri ini... ;-(

2 comments:

ctzainal said...

huhu.alolo mengidam cucur udang ker? cian dier n baby :)

suzie shazana said...

ye...sudah lama cr tp tak jumpa lg he..he..
nampak gaya ye kene tunggu balik kampung ler suh mak buatkan he..he..