Wednesday, August 17, 2011

Jom Balik Kampung

Hari ni nak balik kampung....balik selanco @ segamat...
klu sempat t nak singgah Taman Yayasan nak cari buah laici he..he...
hari ni tido mah atas dulu (umah jejai) tp sblm tu singgah bawah dulu (umah mak ayah aku
sbb aku nak jumpa abh mak adik aku pastu leh mencekik dulu apa yg 
mak msk t kih..kih... mcm tu la rutin kebiasaan kami bila blk kampung...

Pastu hr weekend t nak g Jakel cr baju raya En Somi aje..aku tak perlu rasanya..he..he.. 

ok doakan kami selamat sampai dan selamat menjamu slera ...



*****************************************

Salam Ramdhan

Selamat Menjamu Selera

&

Selamat Hari Raya he..he.. :-)

4 comments:

fazrulnoor said...

bestnyerrrr>>>>>> jgn lupa aku ea

cIKhA said...

suzie balik beraye ke?cuti dah ek?

Aemy Shamy said...

eh awalnya balik beraya..hehe...semoga slmt sampai..slmt hari raya! ^^

suzie shazana said...

k.wan: lum lg balik saje2 je..nak buka gan familly...

aemy:tak de la..blk raya lambat lg...he..he...slmt hari raya jg