Monday, April 9, 2012

Tak De Sape Yang Sudi Baca Blog Aku

Hari ni agak kepenatan sket sbb menguruskan rumah tangga...erm ingin meluahkan pd yg sudi mendengar he he...tak de sape pun yg nak bc blog aku ni kih kih mmg aku suka pun...tak nak bc sudah la.. Hari ni masuk opis agak lambat sket lmbat banyak sebenarnya he he...sbb bwk Amsyar gi cucuk 6 bulan...pas ni Amsyar chekup 2 skali pulak...semakin hari semakin besar anak aku ni he he..semalam br balik akmpung jumpa Tok Wan,nenek, atuk Eid nenek Enon...maksu2, paksu2..adik (kucing adik aku he he..diorang panggil adik)...teruja sangat la nenek gan atuk dia ni sbb dah lm tak jumpa Amsyar tau2 dah pandai mengesot ke depan dah pandai merajuk dah pandai melalak he he...smlm adik aku si Shazwan ni asyik tanya je Amsyar ikut Along balik ke mak..suh la Along tingal Amsyar..rindu sangat adik aku ni nak main gan Amsyar..apa blh buat aku pun tak sanggup nak berjauhan dengan anak aku ni. MAk ada gak ckp tinggal je la Amsyar ni mak nak jg..aish sedih aku dengar tak blh la mak...nanti Mama Amsyar ni yang tak keruan he he..tak pe nanti Amsyar balik lagi yeee....

Amsyar yang semakin lasak habis langsir pun nak tarik

1 comment:

raihan salleh said...

alololo..sobsob.chill lah yep.g byr umah cpt2 kang bank tutup lak.