Wednesday, April 4, 2012

KEK BEDAY SAYA

siapa yg baca entry ni wajib nyanyi dulu utk aku chewah "SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG"...happy birthday to you... :-)


Tanggal pada 30/3/2012 yg lalu usia aku semakin muda dan awek muda ha ha..tak sangka mcm br semalam je berada di alam kanak2 dan persekolahan..sronok kan zaman muda mudi dulu rasa mcm nak undur ke belakang je..ungin mengimbau zaman sekolah-sekolah..seronok nya berada di bangku sekolah..ada kawan-kawan dan tak lupa jg ada secret admirer he he..kini aku dah pun di naikkan pangkat dr anak dara kepada mak dara he he..tak sangka pd usia yg muda ni aku dah pun menjadai isteri kepada Abg Jejai dan Mama kepada MDA....


Cepat Papa Amsyar Nak Tiup 

Amsyar Yang Terover Ni Kenapa

Yeahhhhh!!!! Amsyar Dah Geram Nak Hancurkan Kek Mama

Santapan Kami Berdua

Kek Sampai Terus Amsyar Ambik Pisau Buat Main
Kek Aiscream dr En Somi..Kalau Dulu Happy Beday Suzie je
Kali ni nAk Taruk nama si hero tu jg..buah tu ada 3 mmg cukup2 utk 3org he he




TQ Abang so much...I Love You...Semoga Keluarga Kita
Akan Sentiasa Bahagia Sampai Bila-bila



4 comments:

raihan salleh said...

comei je amsyar.geramlah.

fazrulnoor said...

sz, ramai org el la bezday kau

suzie shazana said...

farah:mcm mak dia kan..klu anak dia comey mak dia pun kompem comey jg he he...

suzie shazana said...

fazrul:tak pe la rul semakin dilupakan he he