Monday, April 9, 2012

Abang A.A (Abg Ajai) Aku Menang


wah...wah...seronoknya la menangkan..cuba la bayangkan klu Abg A.A tu adalah Abang Ajai Ku sah2 lg terang dan nyata hadiah barang kemas tu jd milik aku glamour kau jah ha ha... erm sebenarnya aku tak puas hati sbb aku tak dpt tgk dr awal ABPH2012 sbb kesesakan dlm perjalanan dr Segamat nak balik ke PJ. Sampai kat rumah pun dah lewat sampai2 terus on TV pastu terus tercongok depan TV sbb nak tau siapa yg menang he he..Apa pun tahniah buat Aron Aziz sbb dah menang banyak tau aku beli paper sbb nak mengundi kih kih  klu bukan aku yg undi tu tak kan merasa dia pegang trofi tu chewah... tp mmg terbaik la Ombak Rindu..En Somi aku jeles je sbb aku ckp Xboyfredzzzzz aku menang ha ha...abg tetap no 1 di hati ku abg Zaini ku sayang chewah..

Besnya dapat Hadiah Besar

No comments: