Tuesday, August 16, 2011

Hari Ni Nak Masak Apa Plak?

Assalamualaikum...

Hari ni sy masih larat lg untuk berpuasa alhamdulillah....baby pun turut berpuasa agaknya..he..he...(bby baik2 je kan dlm pewut mama ni he..he..pg2 dah tendang2 kejut suh bangun sahur)....erm...esok nak blk kampung dah tak sabar betul..sbb tu la minggu ni mood bersuka ria he..he...

Hari ni tak tau nak msk ke @ mkn luar sbb En Somi sy ct hr ni sy je keje..sape suh keje kat KL ct tak byk pun..tak pe la..erm..hari ni sy rasa mcm nk msk daging msk kicap gan mee goreng..hr isnin ritu msk nasi ayam ..smlm msk ikan keli msk lemak tempoyak, sambal belacan gan sayur campur..tp tak tau la klu En Somi yg nak msk ke hr ni..kot2 mood rajin dia dtg hr ni..tak pun g mkn steambot kt sunway piramid tu ke..he..he..

Smlm sy dah dpt pun mkn kuih bengkang ubi tp tak origanal sgt le sbb ubi sket tepung je yg byk...tak pe la janji dpt mkn kan...

2 comments:

fazrulnoor said...

masak la kalau larat. masak la apa yang kau teringin makan k

suzie shazana said...

hari tak payah msk...mkn kat luar hurey he..he...