Tuesday, August 23, 2011

Saya Dah Ada Geng Samsung Galaxys Di Opis

Assalamualaikum

Hari ini datang opis mood suka-suka...boleh ke mcm tu...he..he..sbb dah nk raya dah ni...
dlm bulan ramadhan yg mulia ini..aku bersyukur dgn rezeki yg diberikan amin..alhamdulillah..
ok nk cite pasal jiran (korang teka la siapa yer) sblh aku ni ha..tup..tup...pakai samsung cam aku gak he..he..
tp dia lg terrer godek2 phone ni dr aku yg masih terkial2...

maka mcm2 la dia explan kan kt aku pasal samsung ni..mcm2 blh buat gan kecanggihan phone ni he..he..
so ada geng la aku kat opis ni almaklumla..sblm ni geng2 bb, nokia, htc... 
sekarang aku bergeng plak gan samsung he..he... ok ta ta ti ti tu tu..

Samsung GalaxyS II




****Salam Ramdhan Al Mubarak ****

4 comments:

Yen said...

pinjam bwk balik sabah boleh? haha!

suzie shazana said...

bkn ke ko dah ada yen...

miss raihan said...

ko kan da ada tab skunk oyen.dont get jealous =P

fazrulnoor said...

sz, pinjam galxy s11 ko..nak infrared