Thursday, November 3, 2011

SAYA RINDU KAWAN-KAWAN SAYA

Assalamualaikum semua..buat kawan2 sahabat handai semoga kalian semua berada dlm keadaan sihat walafiat dan ceria selalu..chewah mcm tulis surat plak he..he..apa citer le member2 aku di opis tu yer..jiran2 tetangga aku tu semua apy ke diorang ceria ker..berduka cita ker..he..he..

ucapan ini ditujukan khas buat En Fazrul (bos), En Abg Joe (selaku big bos), En Oyen , En Rex, En Wafa (staf yg ikut arahan bos dan big bos), Cik Rehe (pa kpd big bos yg slalu bertengkar ha..ha..) Pn Mimie (Kerani)

Selamat Hari Raya Aidiladha

Di sini saya norsuzila @ suzie shazana @ mak buyung @ buncit (dulu2 kini dah tak he..he..) ingin memohon seribu jutaan kali kemaafan sekiranya ada buat salah, dosa mengata, mkn terlebih ke harap di maafkan dan di halalkan... semoga anda semua bergembira di hari yg mulia ini chewah....last skali nak ckp i miss you all... tak tau le korang rindu aku ke tdk ha..ha... sekian terima kasih..

2 comments:

fazrulnoor said...

eeeee....rindu..x kan la x rindu ko..kawan sejati..pengarang jantung kami kat opis ni..kesayangan semua.......pigiiii dahhh!!!!

suzie shazana said...

pordah ...he..he..klu korang tak rindu aku tak pe la..aku blh bwk diri ha..ha..