Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahun ni tahun pertama aku beraya sebagai seorang isteri
kepada En Zaini B Shoib
amat teruja dan gembira he..he...tahun ni persediaan aku tak de la sehebat 
ms bujang dulu tudung kasut hand beg kerongsang segala2nya la nak br tp tahun ni 
tepon je baru he..he...yg lain bj kasut je..ala kadar jer..sederhana sudah memadai bg aku
sbbnya lebih tertumpu pd baby dlm perut ni he..he.

ok la aku nak nyanyi ditujukan pd semua rakan blog hu..hu...

saya Suzie Shazana akan menyampaikan sebuah lagu yang bertajuk 


***Selamat Hari Raya***

Selamat hari raya
Aidilfitri mulia
Ampun maaf dipinta
Mensuci hening dosa
Setahun menghilang
Sekarang menjelang
Hari yang bahagia
Selamat hari raya

Selamat hari raya
Aidilfitri mulia
Ampun maaf diminta
Mensuci hening dosa
Seruan kita
Untuk semua
Selamat selamat
Selamat hari raya


Di kesempatan ini sy ingin memohon sejuta kemaafan kpd semua yang mengenali diri ini terutama pd rakan2 di opis..salah silap dimaafkan dan halalkan makan dan minum..



ni wit raya aku utk siapa yg akan
dpt..dlm byk2 sampul ni hanya ada beberapa sampul je RM50 he..he..
yg lain RM10,5,2 & 1

Selamat Hari Raya Aidilfitri 
Maaf Zahir & Batin
*
*
*
Dari Suzie Shazana Dan Jejai 





1 comment:

fazrulnoor said...

selamat hari raya kawan baik..duit raya untuk aku xde ke?