Wednesday, September 7, 2011

Chekup Minggu Ke 35

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia

Time aku g chekup minggu ke 35 ni time tu blm raya lagi..aku chekup kat ppum sblm blk raya doktor suh dtg dl..sbb aku dah pernah msk labour room sblm ni he..he...sbbnya baby aku ni aktif sgt mcm tak sabar nak kuar sblm time jer..kih..kih...sbnrnya aku nak cerita he..he...sblm2 ni aku chekup tak pernah pun dpt gan dok lelaki slalu perempuan jer..tiba2 time ni aku kene gan doktor lelaki yg agak muda dan sebaya gan aku..aduh malu2 kucing la dibuatnya..nak2 la plak time tu adik aku yg temankan so dia tak nak la ikut msk..slalu en somi ada temankan walaupun gan doktor pompuan he..he...

erm...aku pun buat slmber je la..lantak aje la..kih..kih...dan time2 tu plak baby aku ni tendang2 perut aku 
time doktor tu chek..tau2 je yg mummy dia ni malu2 kucing hu..hu....so everything its ok..dpt jg mummy tgk baby..berat time tu dah 2.44kg..i miss u baby..tak sabar nak jumpa dan cium my baby he..he..


35 week

No comments: