Wednesday, February 15, 2012

SAYA RINDU M.D.A


He..he ni masa nak daftar msk labour room

M.D.A@Muhammad Danial Amsya

Buah hati 
Kekasih Hati
Intan Payung
Pengubat rindu 

KAMI
Suzie & Zaini

Dulu Amsya kecik sgt..nak pegang pun takut 
tp sekarang dah tak larat nak dukong Amsya lama-lama dah semakin berat
Amsya mama gan papa rindu la..dah seminggu Amsya 
duk gan nenek..seronok la tu duk kat kampung yer.... ;-)

k layan pic anak saya ni...

After 3 hour  dilahirkan, 3.11kg

Hari Ke 2

3 month-dah pandai gelak

Muka sedey hu..hu..


Dah pandai nak main suka dgn bunyi-bunyian
duk kampung hbs la mainan paksu dia he..he..


suka dapat jajan walaupun tak blh mkn pgg
pun jd la tp paksu yg marah "Amsyar jgn gigit tau!!!!!"
jahat paksu dia :-)

suka nak pgg sendiri kdg puting tu dia bwk main
klu nak tido kene pgg tgn br blh tido klu tak
tak tido la klu asyik main puting je

4 bln ++ dah semakin berat 7kg 

dah pandai meniarap siap boleh pusing2 posisi jd bulatan tak lama
lg dah pandai nak merangkak...siap la umah mama gan papa nak kemas... :-)

bj ijau gumuk tu la paksu amsya suka dengki gan  amsya  :-)



1 comment: