Tuesday, August 2, 2011

Aku Gemuk Ke

GEMUK ke CHUBBY...
Dulu semua org ckp kat aku bila la ko ni nak gemuk suzie..dah kawin pun tak gemuk2 gak...
tp bl dah prgnt...sukar utk aku tafsirkan yg aku ni dah gemuk ke????
aku rasa aku tak gemuk perut aku je yg gemuk ha..ha...

ok layannnzzzzzzz....

masa muda mudi

time ni 2 bln gah mabuk2 lg time ni

time ni gah kursus kat cherating...3 bulan prgnt..

ni 4 bln..time ni dah start mkn byk

ni 5 bln..dah mula rasa bj dah byk tak muat


ni ms kenduri kat batu caves..dah 6 bln +++

sekarang....7 bln..tgk la dah sama je rasanya gan mimie..kawan sy yg macho tu je
maintan kurus.. :-)




















6 comments:

Aki said...

Buncit.. :-p

fazrulnoor said...

kasar ko sz ckp aku kurus..nnt la...pas sebuln pose aku kurus la..kacak bergaya

suzie shazana said...

wei aki karut ko ckp sy buncit...
klu sy buncit ko tu boroi ha..ha...

fazrul :iklas dr hati le bln pose mn leh tipu2...

cIKhA said...

hi suzie..
gemuk prgnent xpe ant baby kuar slim cam dlu2 blik

suzie shazana said...

hai k.wan...he..he...
harap begitu jg la he..he...

fazrulnoor said...

kau pun comel..hahaha..ape ni..hahaha