Sunday, February 23, 2014

GERBANG 2014

Assalamualaikum...

Apa khabar u olzz..lama kan saya tinggalkan dunia blogers ni. He. He.. Bukan tiada cerita untuk dikongsikan. Bukan tiada idea untuk dikarangkan. Bukan tiada nafsu untuk bercerita tetapi kekangan masa yang sungguh mencemburui kehidupan saya hari ini. Semakin hari semakin banyak tugasan dan aktiviti yang harus saya lakukan.

Kini telah melangkah masuk ke tahun 2014. Ini bermakna 5 tahun sudah saya berkongsi cerita suka duka bersama anda semua. Sejak bekerja di JKR rakan-rakan saya ini la yang telah meperkenalkan saya tentang dunia blogger. Thanks to my friends Mimie, Shaza, Dila, Rex, Oyen, Abg Joe dan Fazrul. (Ada lagi tak nama yang saya tak sebut kihkih...)

Banyak sangat-sangat untuk saya kongsikan dengan anda tentang kehidupan saya sekarang ini. Sesungguhnya saya amat BAHAGIA dikurniakan keluarga yang sungguh ceria dan gumbira selalu serta dikelilinggi sahabat-sahabat yang sentiasa beri support.

Okey nanti saya bercerita lagi tentang erti KEBAHAGIAAN.. baby montok saya sudah nanis hehe..

~Suzie Shazana~

No comments: