Wednesday, December 7, 2011

Hadiah Ku Buat Sidia

Assalamualaikum

Apa khabar kawan2 semua..dah lama aku tak jenguk member2 blog ni
almaklumla sejak pegang gelaran jd suri rumah tangga sepenuh masa ni
aktiviti harian semakin bz je..nak uruskan anak,suami dan rumah tangga..alhamdulillah 
segalanya dah berjalan dgn lancar dan terkawal..

ok la sempena ulang tahun kami yg pertama ni..aku bg hadiah lain dr yg lain ye la ulang tahun perkahwinankan he..he..ms beday En Somi ritu aku bg dia baju colour puple sbb blh pki ms ayu kawin skali he..he.. sblm ni En Somi bg aku hadiah phone Galaxsy..so aku bg dia jeng...jeng....

Sebuah Moto Yamaha LC




3 comments:

cIKhA said...

wow bestnye hadiah tu suzie

Suzie Shazana said...

alhamdulillah rezeki anak k.wan...he..he..

Yen said...

ohh..aku ingat c danial.haha.