Monday, December 12, 2011

Anakku

Assalamualaikum

Hari ni aku nak cerita pasal anak bujang aku Muhammad Danial Amsyar..skrang dia dah semakin besar dan bam bam he..he.. dulu Amsyar kecik sgt ms first time aku peluk dia, pgg dia..nak mandikan pun aku takut tp sekarang tak lg..dia dah 2 bln 3 minggu berat dah 5.2kg..mcm cepat je ms berlalu he..he..

Dulu masa lahir Amsyar tau nak tido je pastu minum susu skrg ni tak mcm dulu dah pandai merajuk klu lmbat BF dia..dia akan mengis melalak mcm org cubit dia jer..skrg ni bl bangun tido klu ada org kat tepi dia, dia mesti gelak tu yg aku suka he..he..apa yg dia sronok sgt tak tau la.sbb mama dia ni cantik kot he..he...klu pg tu pas menyusu kul 7 lbh kompem akan terlelap.klu tak dikejut sampai ke tghari le dia membuta.

Skarang ni dah pandai nak main dan menyembang..aku slalu nyanyi tepuk amai2 belalang kupu2, amsyar jangan nangis, nnt mama buat susu...he..he..pastu dia gelak..skrg ni tempat tido dia pun dah semakin luas ye la mlm tido dah btl atas bantal t esok pgnya dah memusing, bantal ntah ke mana orgnya ke mana..he..he..so skrg ni aku dah strt nak belikan dia mainan he..he... suka-suka..

aku rasa setiap hari walaupun aku penat bl terpandang Amsyar bl dia senyum aku rasa lega hilang penat lelah semua he..he...mama sayang Amsyar...

3 comments:

fazrulnoor said...

cite pasal anak je ko ea suzi

fifa said...

Nnt berat je la nk tngglkn dia g keje kn..da keje nnt kene byk2 sbr sbb penatnya berganda..

suzie shazana said...

fazrul:mesti la itu aje yg ada modalnya nak bercerita he..he..

k.fifa:tu la mcm mn la t bl dah keje..he..he..