Monday, October 31, 2011

KERINDUAN

SALAM SEMUA
SEMOGA KALIAN SEMUA SIHAT-SIHAT SERTA CERIA SLALU DENGAN TUGAS2 HARIAN...

Dah lama aku tak bersuara di sini..he..he..hari nak cerita sket..nak cintan cintun sket..PERNAH TAK KORANG BERJAUHAN DENGAN ORANG YANG TERSAYANG,TERCINTA,.. means not ur parents ok..

Dah nak dekat sebulan lbh aku berjauhan dgn Abg Jejai ku sayang..sedih sbnrnya nak tglkan dia terkontang kanting..ye la cuba bayangkan slama ni slalu depan mata mkn sama2..tido sama..mandi sama2 kih..kih..mkn suap2..last2 terpaksa berjauhan cuma dpt dgr suara n tgk gambar je.. semakin hari semakin rindu jer..rasanya prepaid akan mlmbung tgi bl berjauhan ni..ala mcm ms bercinta dulu2 he..he...

Sabar la duhai hati..tak lama je lg...
 i love you abang...i miss you.....

4 comments:

fazrulnoor said...

sz poyoooooooooooo..hahahahaha

Aki said...

sabar2.. ha ha ha..

fazrulnoor said...

lucahhh..haaha

suzie shazana said...

ha..ha...apa ler korang ni merepek ke korang rindu kat aku ni ha..ha...