Wednesday, March 30, 2011

~hari ini beday saya yg ke?????? ~

he..he...cuba teka beday aku yg ke bp? he..he..
semakin muda dan cun mokcik kih..kih..(perasan je)
mlm ni nak mtk abg syg blanja makan kat mn eh...
nak mkn ikan siakap 3 rasa...sotong goreng..ketam masak black paper..
tomyam dan kailan ikan masin..pastu kerang bakar gan satey..nasi tak nak mkn...
air plak air epal glas besar giler punya he..he...
wah slera puaka betul aku ni kih..kih..itu pun klu
aku ni larat nak kuar mlm ni...
mcm mlm td br stgh jam je dah tak larat...
badan dah tak bermaya dan mata mula terkebil2 nak tido..
klu tak telan air liur je la...atau pun mkn char kew tiau special 
je kat taman medan ni ha..

anyway...aku bersyukur pada usiaku yg dah.... dot..dot..ni he..he..
aku masih sihat walafiat dan dimurahkan rezeki dan semakin bertambah rezeki..amin...
terima kasih pd emak yg slama ni melahirkan dan menjaga aku 
dr aku kecik sampai la aku besar sehingga la skrg ni..wlaupun aku dah kawin he..he..
pg2 lagi mak abh dah wish dan doakan aku...
terima kasih abh mak..luv you all..

buat suamiku tercinta lg tersayang..
i love you so much......mmmuahhhhh....
semakin hari semakin sayang..chewah...

No comments: