Monday, October 15, 2012

Setelah Sekian Lama

Assalamualaikum 

Salam 1 malaysia

Alhamdulillah hari ni aku berkesempatan utk meulis di sini lagi setelah sekian lama aku tinggalkan...hehe...bkn kerana aku bz atau tidak ada masa sebabnya kerana aku MALAS...malas untuk berbica,. malas untuk menaip, malas untuk bercerita hehe

Ok la hari ni aku akan update serba sedikit kat blog aku yabg tak seberapa nak meriah ni...kalau aku citer ape2 pun tak sape pun yg nak baca hanya aku dan dunia aku je yang akan mengetahunya haha...

Erm nanti aku karang molek-molek cite aku ni baru aku post. Erm banyak rasanya nak bercerita tentang ketererran (bahasa apa da ni) aku membuat kek huhu.. pasal anak bujang aku yang dah genap setahun dan tentang umah baru kami hehe...

Cukup setakat itu je buat masa ni..nanti aku post cite lain plak ek hehe

No comments: