Thursday, October 18, 2012

OH ANAK KU

erkkkkk...alhamdulillah br pas makan hehe...

Harini tak sempat nak berblog sgt sebabnya fazrul suh aku wat drawing dia...hehe.. edit sana..edit sini la..tp aku suka je..seronok buat kerja ni haha..

Ok la sebenarnya nak cite pasal My Hero. Rindu sangat kat anak aku.Semalam tak berkesempatan nak bermesra sebab amik amsyar pun dah lewat kul 10.30 mlm.sampai umah terus dia tido...
Pagi tadi masa tgh iron baju 6.15am amsyar dah bangun terkedek...kedek... kuar bilik merangkak dengan puting pastu sebelah pegang bantal peluk dia tu.... pastu nampak aku kat bilik sebelah iron baju.cepat je datang panggil maaaammmaaaaaa....mamammmaaammm sambil gelak2 terus sembamkan badan kat riba aku..hehe...klakar je rasa he..he...


Sayang Amsyar..okweekend ni mama gan papa cuti blh kt g jalan-jalan yeee......

makan keropok gan sos hehe

No comments: