Wednesday, May 16, 2012

MAMA RINDU KAMU

sementara tunggu papa Amsyar sampai sempat la aku berblogger he he...
hari lewat sket balik sebab En Somi lambat hari ni kene wat kerja lebih masa..so 
aku bertapa la kat sini bersama wafa dan yee ling..seb bek ada kawan he he..
jom layan pic ni sbb aku rindukan anak bujang aku ni he he..

budak cuumey dah msk dapur nak tlg mama memasak  :-)

Papa and Amsyar

  kawan-kawan papa seronok melayan Amsyar

On d Way balik rumah..suka sgt duk kat stering
Bergambar kenagan dengan pengantin

Amsya tak de mood..dah panas

Jangan kata sy gemuk ye he he...
selamat pengantin baru... :-)

3 comments:

fifa said...

Amsyar da besar..sket lg da blh jalan..

suzie shazana said...

gigi je dah byk..merangkak pun tak lg.mengesot je laju he he..klu dah pndai jln senag mama nak bwk jln dah pas ni he he

fifa said...

Hee..adam pun cpt tumbuh gigi..masa umur 10bln penuh dah gigi dia,dia pun x merangkak,mengesot je..setahun sebulan baru jalan..yup,da blh jalan mmg sng sgt tp x larat nk kejarrr