Wednesday, April 6, 2011

selamat tinggal...

mulai esok aku kene g cerating kerana berkursus selama 2  minggu (7-19/4/2011) di sana...
semoga kesihatan aku baik2 shj di sana dan aku tak de la mabuk2 lg..harap2 begitu la...
cuma sekarang rasa keberatan utk meninggalkan my hubby keseorang..
tiba sebak rasa di hati menikam kalbu..selama 4 bulan kawin ni le kali pertama aku berjauhan gan dia..
duhai hati tabahkan la jiwa..aku siap ckp gan baby lam pewut aku ni ha..he..he..
"baby2 t kita kat sana jgn susahkan mama yer..papa tak de..tak de siapa t nak picitkan kpala mama 
klu mama sakit kepala...tak de sape di sisi mama bl mama muntah2..." he..he..

insyaAllah..segala urusan akan dipermudahkan oleh-Nya amin...
pas ni abg kene la blaja uruskan diri sorang tak de siapa nk buatkan utk abg..he..he..

kpd kawan2 di opis korang jgn busan2 yer sbb ramai yg tiada he..he...mesti sunyi..
kpd kawan baik aku tu nun di sana..skrg kita dah semakin jauh..tdk lg seakrap dulu..
tiada lg layanan yg terbaik dr seorang kawan baik..entah le sejak dua menjak ni aku asyik terasa hati
je dgn sikap dia..dia seolah2 menjauhkan diri dr aku.aku tahu aku yg bersalah..tp dia tak blh terima alasan aku.. apa yg terjadi tu cuma salah faham bukan aku sengaja2 buat...erm..hati org apa blh buat...biar la...terima je la seadanya..so skrg dah tak de kawan baik..

ok la..kpd GA2 yg wat pertandingan tu klu sy menang tlg simpan hadiah tu sampai sy balik nnt yer...ha..ha...
k la akhir kata sbg penutup...ikhlas dr hati..sy memaafkan semua org yg pernah buat slh@mgumpat@mgata@membenci@tak suka pada sy..chewah...amin...salam semua

3 comments:

birashitler said...

dan berjumpa ramai kawan di kursus termasuk puan suzi nih..hahahaha

fazrul arzahan said...

dah baik dah..dah maaf dah

suzie shazana said...

epul:ya betul tu he...he...
fazrul:tq rul...